چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

بند عجیب قرارداد کلوپ: جدایی فقط به یک مقصد

بند جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در صورت حضور این سرمربی در تیم ملی آلمان وجود دارد.

بازخبر/لیورپول پس از سپری کردن روزهای درخشان در فصل گذشته و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی در لیگ برتر، در فصل جدید دچار افت قابل توجهی شده و فصل چندان خوبی را پشت سر نمی گذارد و در لیگ برتر حتی شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ندارد. یورگن کلوپ، سرمربی موفق مرسی سایدی ها در فصول اخیر، تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد دارد.

اما اخبار حاکی از آن است که در صورت رسیدن پیشنهادی از تیم ملی آلمان، یورگن کلوپ می تواند از لیورپول جدا شده و به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد. البته با وجود گمانه زنی های جدید در مورد این بند خروج، هیچ نشانه ای مبنی بر آمادگی کلوپ برای ترک باشگاه در آینده نزدیک وجود ندارد.

لیورپول در سال های اخیر در مقاطعی دچار افت شده، اما یورگن کلوپ دوباره توانسته این تیم را بازسازی کند و رابطه فوق العاده ای بین او و سران باشگاه و البته هواداران وجود دارد. همین چند ماه قبل مرسی سایدی ها در آستانه فتح چهارگانه ای تاریخی قرار داشتند، اما لیورپول در پایان کورس قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرده و در لیگ قهرمانان نیز در فینال برابر رئال مادرید مغلوب شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *