ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

نفتکش توقیفی در خلیج فارس، سوخت قاچاق را برای متجاوزانِ مردم یمن حمل می‌کرد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نفتکش توقیفی در خلیج فارس، سوخت قاچاق را برای متجاوزانِ مردم مظلوم یمن حمل می‌کرد گفت:‌ این نفتکش در آب‌های سرزمینی کشورهای همسایه سوخت‌گیری می‌کرد و دور از دسترس بود و با اقدام عملیاتی هنگام خروج از خلیج فارس و تنگه هرمز توقیف شد.

بازخبر/دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی با بیان نکات تازه در خصوص نفتکش حامل سوخت قاچاق، اظهار داشت:‌ دریادلان نیروی دریایی سپاه با رصد اطلاعاتی هوشمندانه یک شبکه سازمان یافته قاچاق سوخت که در آب‌های ساحلی کشورهای همسایه اقدام به دریافت سوخت از شناورهای سبک می‌کرد شناسایی کردند.

وی ادامه داد:‌ این کشتی که تنها یکی از تانکرهای نفتکش قاچاق سوخت بوده و با پرچم و ثبت کشور پاناما است و ۱۴۴ متر طول طول دارد و ۲۱ خدمه غیر ایرانی داشت با اقدام عملیاتی توقیف شد.

وی اضافه کرد:‌ این تانکر در آب‌های سرزمینی یکی از کشورهای همسایه سوخت‌گیری کرد که به مقصد یکی از کشورهای خارج از خلیج فارس در حال انتقال بود که آن کشور نیز این سوخت را علیه مردم مظلوم یمن استفاده می‌کرد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: این نیرو  تاکنون افزون‌بر ۱۴ میلیون و ۸۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از انواع شناورهای سبک و سنگین کشف کرده است.

شایان ذکر است روز گذشته فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفتکش خارجی متخلف حامل سوخت قاچاق زیر رصد اطلاعاتی هوشمندانه قرار داشت و بعد از تحویل کامل سوخت قاچاق از شناورها، توسط دلاوران از جان گذشته این منطقه توقیف شد.

سردار غلامشاهی اضافه کرد:‌ این نفتکش، سر شبکه یک باند قاچاق سازمان یافته است که سوخت را از شناورهای سبک دریافت می‌کرد و حجم سوخت قاچاق در این نفتکش معادل حدود ۱۱۰ شناور سبک و پنج هزار و ۵۰۰ وانت نیسان تخمین زده می شود.

وی در همین خصوص اشاره کرد: افزون‌بر ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس توسط رزمندگان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه کشف و توقیف شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *