ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تقلید رونالدو جواب نداد/ گاف کریس مقابل هواداران +عکس و فیلم

رونالدو در پیش از بازی مقابل وستهام سعی به اجرای تکنیک آنتونی داشت که در تکرار آن ناموفق بود.

بازخبر/یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف وستهام رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی رونالدو پس از یک هفته اخراج از تمرینات منچستریونایتد به ترکیب اصلی تن‌هاگ بازگشت و توانست 90 دقیقه برای تیمش بازی کند.

کریستیانو چند موقعیت در دیدار مقابل وستهام بدست آورد که آنها را به شکلی عجیب از دست داد و نتوانست نام خود را به عنوان گلزن بر سر زبان‌ها بیاندازد.

رونالدو پیش از آغاز بازی و در زمان گرم کردن به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شد. او به هنگام گرم کردن، سعی داشت حرکت تکنیکی «آنتونی» را تقلید کند که در تکرار آن ناموفق بود.

ستاره برزیلی منچستریونایتد یک حرکت خاص دارد که در زمان حضورش در آژاکس نیز انجام داده بود. این حرکت چرخیدن 720 درجه‌ای نام دارد و بازیکن با توپ سعی می‌کند 2 بار دور خود بچرخد.

رونالدو سعی داشت پیش از تمرین مقابل دیدگان هواداران این کار را انجام دهد ولی در تکرار آن ناموفق بود و توپ را از دست داد.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *