اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فهرست خودروهای وارداتی به ایران اعلام شد/ تصاویر

سخنگوی وزارت صمت در گفتگوی اخیر خود، به اسامی خودروهای وارداتی اقتصادی با سقف قیمت ۱۰ هزار یورو اشاره کرد.

بازخبر/سخنگوی وزارت صمت در گفتگوی اخیر خود، به اسامی خودروهای وارداتی اقتصادی با سقف قیمت ۱۰ هزار یورو اشاره کرد. طبق گفته‌های وی، تاکنون ۱۲ شرکت جواز واردات خودرو را دریافت کرده‌اند و لیست درخواست واردات همچنان باز است.

اکثر خودروهای وارداتی متعلق به برندهای کره‌ای، ژاپنی و چینی هستند، اما نام برندهای اروپایی نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود. طبق اظهارات سخنگوی وزارت صمت، خودروهایی نظیر چانگان CS۳۵، میتسوبیشی میراژ، MG ۳، MG ۶، هیوندای i۱۰، هیوندای اکسنت، سیتروئن C۳ و همین‌طور محصولی از کمپانی فولکس‌واگن (به احتمال زیاد، سئات) به زودی به عنوان خودروهای اقتصادی جدید وارد کشور می‌شوند.

چانگان CS۳۵

چانگان CS۳۵ از جمله خودروهایی است که در بازه قیمتی ۸ هزار و ۸۲۰ تا ۱۳ هزار و ۶۵۰ دلار عرضه می‌شود و در فهرست واردات به ایران قرار دارد.

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در رده انتهایی کلاس خودروهای ساب کامپکت قرار دارد؛ این خودرو در بازه قیمتی ۹ هزار و ۷۶۶ دلار تا ۱۱ هزار و ۶۳۸ دلار خرید و فروش می‌شود.

MG۶

خودرو MG۶ از جمله خودروهای پیشنهادی برای واردات است که در بازه قیمتی ۹ هزار و ۱۰۰ تا ۱۸ هزار و ۴۸۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

MG۳

خودرو MG۳ در بازه قیمتی ۱۰ هزار و ۵۰ تا ۱۴ هزار و ۷۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود و در فهرست خودروهای وارداتی به ایران است.

هیوندای آی۱۰

هیوندای آی ۱۰ که در بازه قیمتی ۹ هزار و ۳۰۰ تا ۹ هزار و ۵۰۰ دلار خرید و فروش می شوند از جمله خودروهای وارداتی این فهرست هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *