اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بیایید با هم بجنگیم – طارمی و یک حرکت جنجالی دیگر

مهدی طارمی در شب شکست پورتو برابر بنفیکا 90 دقیقه پر ماجرا را سپری کرد.

بازخبر/دراگائو استادیوم شب گذشته میزبان حساس ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ پرتغال بود؛ جایی که تیم های اول و دوم جدول یعنی پورتو و بنفیکا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

تیم میزبان، پورتو به دنبال از بین بردن فاصله سه امتیازی در صدر جدول بود در حالی که بنفیکا برای تثبیت صدرنشینی و فرار بزرگ در هفته دهم تلاش می‌کرد. در نهایت هم این تیم مهمان بود که به یک پیروزی ارزشمند و یک گله دست یافت تا فاصله را در صدر جدول به عدد شش افزایش دهد.

در شب شکست پورتو مهدی طارمی شب پرماجرایی را در دراگائو سپری کرد. دو دقیقه پس از گل بنفیکا درگیری نسبتا شدیدی شکل گرفت که مهدی طارمی ایفاگر نقش اصلی در آن بود؛ جایی که ستاره ایرانی پورتو بعد از کشیدن پیراهن بازیکن حریف یعنی گونزالو راموس از داور کارت زرد دریافت کرد.

این پایان شب پر ماجرای طارمی در دراگائو نبود. بعد از پایان مسابقه مهدی طارمی پیراهن خود را از تن درآورد و رو به هواداران بنفیکا نشان داد. البته معلوم نشد دلیل این حرکت طارمی چه بوده اما به هر حال او با انجام این کار به نوعی دست به یک کری خوانی زد.

صحنه ای که می توانست یک گل فوق‌العاده را به نام مهدی طارمی ثبت کند اما با واکنش خیره کننده دروازه‌بان بنفیکا همراه بود.

در جریان بازی هم مهدی طارمی با یک حسرت بزرگ روبرو شد. جایی که در دقیقه 15 ضربه سر ستاره ایرانی با واکنش استثنایی و سوپر سیو دروازه‌بان بنفیکا مواجه شد.

مهاجم ایرانی ضربه فوق العاده‌ای را روانه دروازه بنفیکا کرد اما ولاچودیموس به شکل خیره کننده‌ای توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید؛ ضربه‌ای که در صورت تبدیل شدن به گل می‌توانست جریان بازی را به شکل کامل تغییر دهد.

جالب این که بعد از بازی هم طارمی جنجال آفرین شد. جایی که در صفحه توییتر خود توییت تحریک برانگیزی را به اشتراک گذاشت. این ستاره ایرانی نوشت: “ما قهرمان هستیم. یادآوری: در 20 بازی گذشته 11 پیروزی، فقط سه شکست و شش تساوی. بیاید بجنگیم.”

نکته جالب توجه این که بیش از 1000 نفر از هواداران پورتو این توییت را ری‌توییت کرده و به نوعی در این کری خوانی با طارمی همراه شده اند. در سمت مقابل این توییت اصلا به مذاق هواداران بنفیکا خوش نیامده و به این ستاره ایرانی حمله کرده اند.

بعد از پایان بازی مهدی طارمی پیراهن خود را از تن درآورد و رو به هواداران بنفیکا نشان داد.

توییت جنجالی مهدی طارمی پس از بازی که دوئل بین هواداران پورتو و بنفیکا در شبکه های اجتماعی را به اوج خود رساند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *