ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پرواز به دوحه برای ادامه برنامه پزشکی

اولین مسافر تیم ملی در جام جهانی: سردار آزمون!

سردار آزمون با حضور در کمپ پزشکی قطر آماده حضور در جام جهانی خواهد شد.

بازخبر/حدود دو هفته از مصدومیت کشیدگی دوقلوی پای سردار آزمون می‌گذرد؛ مصدومیتی که شایعه غیبت مهاجم ترکمنی فوتبال ایران در جام جهانی را شکل داد و هواداران او را در شوک عمیق فرو برد.

این آسیب‌دیدگی در حاشیه دیدار پورتو – بایرلورکوزن در پرتغال رقم خورد. جایی که کارلوس کی‌روش برای تماشای نمایش دو مهاجم تیم ملی راهی استادیوم دراگائو شده بود و در لحظه‌ای که جراردو سیوآنه قصد داشت آزمون را وارد زمین کند، این آسیب برای مهاجم تیم ملی رقم خورد.

اگرچه باشگاه بایرلورکوزن دوری سردار از میادین را 6 تا 8 هفته اعلام کرد تا به این شکل مشخص شود آزمون در جام جهانی حضور نخواهد داشت اما خیلی زود و با بررسی بیشتر مشخص شد که سردار با برنامه جدید کادرپزشکی باشگاه لورکوزن که در هماهنگی با تیم‌ملی و پزشکان حاضر در کادرفنی کارلوس کی‌روش است، سردار امکان حضور در قطر را خواهد داشت.

بر این اساس آزمون چند روزی است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و حالا در جدیدترین خبر، قرار است این بازیکن راهی کمپ پزشکی کشور قطر شود تا تمرینات ویژه خود زیر نظر پزشکان بایرلورکوزن را در کمپ پزشکی مجهز کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.

به این ترتیب اگرچه سردار هنوز فاصله قابل توجهی تا آمادگی برای حضور در زمین دارد اما با فشار بیشتری برنامه آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد و در آستانه جام جهانی آماده بازی برای تیم ملی می‌شود.

این بهترین خبری است که باشگاه لورکوزن می‌توانست به کارلوس کی‌روش بدهد و یکی از چالش‌های جدی او را برطرف کند. البته تا جام جهانی سردار شانس حضور در هیچ کدام از بازی‌های تیم باشگاهی خود را نخواهد داشت و احتمالا نخستین حضور او در زمین دیدار مقابل انگلیس خواهد بود.

تلاش کادر پزشکی بایرلورکوزن و تیم ملی ایران که در برنامه هماهنگ کار را پیش می‌برند، این است که با حداقل ریسک برنامه را جلو ببرند و مانع از تشدید مصدومیت سردار شوند و او را با بیشترین میزان آمادگی ممکن به جام جهانی و البته تمرینات ایران برسانند. با این حال نکته مهم این است که حضور سردار در قطر برای ادامه درمان نشان می‌دهد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او از همین حالا یکی از بازیکنان حاضر در لیست 26 نفره تیم ملی خواهد بود.

سردار آخرین گلزن تیم ملی ایران و در عین حال با 41 گل بهترین گلزن تیم کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود و از این رو حضورش در جام جهانی اهمیت بسیار زیادی برای تیم ملی دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *