اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سرانجام پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نیز باز شد تا این تیم بتواند بازیکنان جدید خود را ثبت کند و برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور مشکلی نداشته باشد.

بازخبر/سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشخبتانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته سرانجام پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس باز شد و با ترکیب کامل در هفته دوم مسابقات حاضر شویم.

امیر خلیفه اصل با اشاره به اینکه در دیدار هفته نخست برابر آریو بام اسلامشهر با مشکل عدم صدور کارت بازیکنان همراه بودیم، خاطرنشان کرد: این موضوع به خاطر برخی ناهماهنگی‌ها در فدراسیون فوتبال و عدم جواب فیفا به نامه فدراسیون فوتبال رخ داد وگرنه مشکلی در باشگاه شهرداری بندرعباس وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم در این فصل از مسابقات بتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم، اظهار کرد: امسال توانستیم بازیکنان مناسبی را جذب کنیم هرچند چهار مهره کلیدی بومی خود را به دلیل کاهش بودجه و عدم توانایی در پرداخت رقم درخواستی‌شان از دست دادیم.

خلیفه اصل در پایان گفت: در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم به مراتب سخت تر از قبل و شرایط دشوار است که امیدوارم با تدابیر لازم و عملکرد فنی مناسب بتوانیم جایگاه شهرداری را در بین مدعیان قرار دهیم.

دیدار هفته نخست تیم های آریو بام اسلامشهر و شهرداری بندرعباس به دلیل صدور کارت تنها ۷ نفر از بازیکنان شهرداری بندرعباس برگزار نشد و فردا ۱۷ مهرماه این تیم از ساعت ۱۶:۳۰ در بندرعباس میزبان تیم کیان سام بابل هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *