ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پوتین مسوولیت حفاظت از پل کریمه را به سرویس امنیت فدراسیون روسیه واگذار کرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه فرمانی را برای تقویت اقدامات حفاظتی برای پل کریمه، یک پل انرژی و یک خط لوله گاز از منطقه کراسنودار به کریمه امضا کرد.

بازخبر/سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد ، پوتین “به سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه صلاحیت سازماندهی و هماهنگی اقدامات برای حفاظت از گذرگاه حمل و نقل از طریق تنگه کرچ، پل انرژی شبکه برق فدراسیون روسیه – شبه جزیره کریمه و خط لوله اصلی گاز منطقه کراسنودار – کریمه را سپرد.

بر اساس این فرمان، این امر به منظور افزایش اثربخشی اقدامات حفاظت از گذرگاه حمل و نقل، پل انرژی و خط لوله گاز از طریق تنگه کرچ انجام می شود.

به دولت فدراسیون روسیه دستور داده شد تا اقدامات خود را با این فرمان مطابقت دهد. از تاریخ امضا لازم الاجرا شد.

صبح روز شنبه یک کامیون در پل کریمسکی منفجر شد که درپی آن مخازن یک قطار باری آتش گرفت. سه نفر جان خود را از دست دادند، دو دهانه قسمت خودروی پل فروریخت، بخشی که از کریمه به قلمرو کراسنودار منتهی می شود، طبق داده های موجود، آسیبی ندیده است.

تمام تردد روی پل متوقف شد اما از ساعت ۱۶:۰۰ تردد اتوبوس ها و خودروها راه اندازی شد. همچنین یک قطار آزمایشی از مسیر راه آهن پل عبور کرد. در رابطه با وضعیت اضطراری، یک کمیسیون دولتی به ریاست مارات خسنولین معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه ایجاد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *