ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جزئیاتی از کلنگ‌زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

رئیس مرکز ارتباطات و سخنگوی شهرداری تهران از کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی خبر داد و با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی مسکن گفت که این اقدام بخشی از برنامه‌ریزی ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی است.

بازخبر/عبدالمطهر محمدخانی روز شنبه اظهارداشت: امروز شاهد کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف شهر هستیم.

وی افزود: این ۱۰ هزار واحد مسکونی بخشی از هدف‌گذاری صورت گرفته در قرارگاه جهادی مسکن است که برنامه‌ریزی ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی آن انجام شده بود.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: آورده شهرداری در این ‌طرح‌ها زمین و پروانه است؛ علاوه بر این در برخی از طرح‌ها که کاملا مربوط به بخش خصوصی بود، شهرداری تهران مذاکرات کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری و شهرسازی را بر عهده داشت.

محمدخانی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها طبق برآوردهایی که صورت گرفته بین ۲ تا سه سال زمان نیاز دارد، اضافه کرد: برای مدیریت شهری آغاز این طرح‌ها و رفع موانع ساخت و ساز اهمیت زیادی داشت.

سخنگوی شهرداری تهران یادآور شد: تسهیل در فرایند صدور پروانه و تسریع در ساخت و ساز در شهر تهران، این نوید را می‌دهد که به‌زودی شاهد کاهش رکود مسکن در پایتخت باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *