ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هواپیمای چینی سی۹۱۹ مجوز انجام پروازهای مسافری را دریافت کرد

چین با تکمیل فرایند آزمایشی جت سی ۹۱۹ مسافربری بدنه پهن ساخت این کشور مجوز لازم برای انجام پروازهای مسافری را دریافت کرد.

بازخبر/به نقل از پایگاه خبری شین هوا، شرکت هواپیماهای تجاری چین این مجوز را از سازمان هواپیمایی کشوری چین دریافت کرده است. براساس این مجوز، این هواپیما استانداردهای مورد نیاز برای انجام پروازهای مسافری و الزامات زیست محیطی را دریافت کرده است.

«یانگ ژنمی» مقام ارشد سازمان هواپیمایی کشوری می گوید صدور این مجوز به معنای آمادگی این هواپیما برای ورود به بازار تجاری است.

یانگ افزود: این مساله همچنین یک نقطه عطف در توانایی چین برای انجام صدور گواهینامه صلاحیت هواپیماهای مسافربری بزرگ در راستای استانداردهای صلاحیت هوایی پذیرفته شده بین المللی است.

بر اساس این گزارش، سی ۹۱۹ همچنین باید دو گواهینامه دیگر را در طول صدور گواهینامه هوایی دریافت کند که پیش نیاز ورود هواپیماهای مسافربری به بازار است

این هواپیما پرواز موفق خود را در سال ۲۰۱۷ انجام داده است.

قرار است در پنج سال آینده سی ۹۱۹ شش پرواز را در مکان های مختلف انجام داد تا قابلیت های هواپیما را آزمایش کند.

سی ۹۱۹ دارای ۱۵۸ تا ۱۶۸ صندلی و برد ۴۰۷۵ تا ۵۵۵۵ کیلومتر است. از رقبای آن می توان به B۷۳۷ تک راهرو بوئینگ و A۳۲۰ ایرباس اشاره کرد. تاکنون ۸۱۵ سفارش در نظر گرفته شده و تایید شده برای سی ۹۱۹ از ۲۸ مشتری چینی و بین المللی انجام شده است.

در مرحله بعدی، سی ۹۱۹ همچنین برای فعالیت در برخی از کشورهای خارجی نیاز به دریافت گواهینامه صلاحیت پرواز از آژانس ایمنی هوانوردی اروپا و اداره هوانوردی فدرال در ایالات متحده دارد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *