ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سه شکست برای حریفان ایران در جام‌جهانی/ شاگردان کی‌روش تنها پیروز

از چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی تنها شاگردان کارلوس کی روش توانستند دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بازخبر/با نزدیک شدن به رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزاری دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی جام جهانی جمعه شب دیدارهای تدارکاتی را برابر حریفان خود برگزار کردند که سه شکست و یک پیروزی حاصل این دیدارها بود.

تیم ملی ایران که به تازگی کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی بالای سر خود دیده است در اولین بازی تدارکاتی با این سرمربی برابر اروگوئه به میدان رفت و با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسید.

این در حالی بود که تیم ملی انگلیس اولین حریف ایران در جام جهانی برابر ایتالیا تن به شکست یک بر صفر داد. ولز حریف دیگر ایران برابر بلژیک ۲ بر یک شکست خورد و تیم ملی آمریکا که روز هشتم آذر به مصاف ملی پوشان کشورمان خواهد رفت ۲ بر صفر مغلوب ژاپن شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود را کی روش روز چهارم مهر ماه در اتریش به مصاف تیم ملی سنگال خواهد رفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *