آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مأمور وظیفه شناس کیف دستی حامل ۱۰۰ میلیون تومان را تحویل صاحبش داد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دو مأمور وظیفه شناس در شهرستان قشم حین مأموریت یک کیف دستی زنانه حاوی ۱۰۰ میلیون تومان سکه، طلا و جواهرات را به صاحب آن تحویل دادند.

 بازخبر/سردار غلامرضا جعفری افزود: واحد گشتی پاسگاه انتظامی لافت با سرنشینی سرپرست پاسگاه ستوان یکم سیدهادی محمودی و گروهبان یکم علی دلشادفر حین گشتزنی در یکی از خیابان‌های لافت این کیف زنانه را در کنار خیابان منتهی به اسکله پیدا کردند.

وی بیان کرد: پس از بررسی داخل کیف مشخص شد کیف دستی حاوی مقادیری طلا و سکه شامل گردنبند، دستبند، گوشواره، ۴ عدد سکه تمام بهار و یکدستگاه گوشی موبایل به ارزش ۱۰۰میلیون تومان است که بلافاصله مأموران وظیفه شناس از طریق یکی از شماره‌هایی که درون کیف بود صاحب آن را حین سوارشدن لندیگراف و خروج از لافت شناسایی کردند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: با دعوت مالباخته به مقر انتظامی کلیه اموال با احراز هویت و دریافت فاکتور خرید طلا و جواهرات به صاحب آن تحویل شد که این اقدام پلیس موجب خوشحالی صاحب کیف شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *