اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون استانداری هرمزگان:

پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان و فرزند آوری در هرمزگان سرعت می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بسته شدن پنجره جوانی جمعیت زنگ خطری برای تمامی بخش ها به ویژه اقتصادی است.

 بازخبراحسان کامرانی در جلسه ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، عنوان کرد: جوانی جمعیت عامل مهم  قدرت و اقتدار کشورها در تمام عرصه ها است.

وی در همین خصوص، افزود: جمعیت عامل مهم در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد در بخش های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به تهدیدات بسته شدن پنجره جوانی جمعیت خاطر نشان کرد: بسته شدن پنجره جمعیتی تبعات بسیاری در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… در پی خواهد داشت.

کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته با پیری جمعیت روبرو شده اند با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و برای برون رفت از این وضعیت سرمایه گذاری های بسیاری در دستور کار قرار داده اند.

وی گفت: برنامه ریزی ها در حوزه جمعیت نیازمند بازنگری جدی و بهره گیری از ایده های نو در این زمینه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در امر جوانی جمعیت مسئولیت دارند و ضروری است برنامه ریزی جامعی برای جلوگیری از بسته شدن پنجره جوانی جمعیت هرمزگان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حاوی بسته های تشویقی خوبی برای ازدواج جوانان و فرزند آوری است و ضروری است کلیه بانک ها و دستگاه های اجرایی نسبت به تحقق اهداف این قانون با عملیاتی نمودن موارد مرتبط اقدام کنند.

کامرانی خاطرنشان کرد: بانک ها نقش مهمی در تحقق اهداف قانون جوانی جمعیت دارند و ضروری است موانع پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان و تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان مرتفع شود و به این مهم سرعت داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: حمایت از مادران باردار و خانواده های دارای چند فرزند و رفع مشکلات مسکن و معیشت آنها به صورت ویژه پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: علاوه بر مشکلات اقتصادی بخشی از مشکلات مرتبط با ازدواج و فرزند آوری مسائل فرهنگی است که نیازمند آسیب شناسی جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: از طرفیت رسانه ها از جمله خبرگزاری ها، صداوسیما و شبکه های اجتماعی در راستای گسترش فرهنگ ازدواج و فرزند آوری با آگاهی بخشی و معرفی خانواده های موفق بهره گرفته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *