چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

تعمیرات اساسی ۶ بلوک خوابگاهی دانشگاه هرمزگان

رئیس دانشگاه هرمزگان از ورود ۶ بلوک خوابگاهی این دانشگاه مادر به چرخه تعمیرات اساسی خبر داد و گفت: پردیس قشم دانشگاه هرمزگان نیز مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

 بازخبر/  به گزارش ایسنا –محمد صادقی، امروز (۲۷ شهریور) در نشستی خبری، اظهار کرد: دانشگاه هرمزگان فصل جدیدی از فعالیت خود را شروع کرده که همدلی و توجه به دانشجویان و جامعه هدفش است.
وی افزود: ما اهداف خود و سیاست‌های دانشگاه را در محور تعریف کردیم. تلاش برای مرجعیت علمی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی، جهش فناوری، تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه، تعالی سازمانی و… از جمله این اهداف بوده است.
رئیس دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: این دانشگاه سرمایه‌هایی در اختیار دارد تا دانش را تبدیل به فرصت کند و بر همین اساس نیاز به تقویت زیرساخت‌های خود دارد.ما در زمینه اسکان و رفاه دانشجویان من بر این باورم سرمایه‌گذاری در آموزش بهترین مسیر برای از بین بردن فقر است.
صادقی ادامه داد: خوابگاه محل استقرار دانشجویانی با فرهنگ‌های مختلف است تا تفاوت‌های خود را برای زندگی مسالمت‌آمیز در کنار هم بروز دهند. در همین راستا زیرساخت‌های خوابگاهی ما نیازمند تغییری بنیادین بود. رایزنی‌هایی نیز با مقام عالی وزارت علوم و مسئولین استانی در زمینه تعمیرات اساسی خوابگاه‌ها داشتیم.
وی عنوان کرد:  تعمیرات اساسی و بنیادین خوابگاه دانشگاه هرمزگان ضروری به نظر می‌رسید. مناقصه‌ها را برگزار کردیم و در حال بازسازی هستیم و هر روز بازدیدهای لازم نیز انجام می‌شود. در همین راستا ۶بلوک خوابگاهی را وارد چرخه تعمیرات اساسی کردیم و از صندوق رفاه کشور اعتبارات خوبی جذب کردیم.

تعمیرات اساسی ۶ بلوک خوابگاهی دانشگاه هرمزگان/ پردیس قشم راه‌اندازی می‌شود
رئیس دانشگاه هرمزگان بیان کرد: تجهیزات خوابگاه‌ها خریداری شده و فعالیت چشمگیر و قابل‌توجهی در این زمینه صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم رضایت دانشجویان این دانشگاه را جلب کنیم.
صادقی بیان کرد: تا مهر ماه ۱۴۰۱ نیز خوابگاه ۱۵ خرداد ما نیز به بهره‌برداری می‌رسد و در نظر داریم به سمت افزایش جمعیت و فعال کردن خوابگاه‌های متأهلی برویم.
وی عنوان کرد: ما برای تعالی دانشگاه نیاز به افزایش پایه بودجه‌ای داریم که مشارکت همه مسئولین استانی را می‌طلبد. در حال تلاش برای ساخت خوابگاه دختران میناب نیز هستیم.
رئیس دانشگاه هرمزگان بیان کرد: با راه‌اندازی مجدد پردیس قشم دانشگاه هرمزگان به دنبال جذب دانشجوی خارجی هستیم. برای اینکه به عنوان یک هاب علمی بین‌المللی فعالیت داشته باشیم نیاز به راه‌اندازی این پردیس داشتیم و در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های سازمان منطقه آزاد برای جذب دانشجوی خارجی گام برداریم.
صادقی بیان کرد: مهرماه امسال ۱۸ رشته در دوره کارشناسی ارشد در پردیس قشم فعال می‌شود و با آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیریم. همچنین در حال تلاش در راستای افزایش رشته‌های دوره کارشناسی ارشد و راه‌اندازی دوره دکتری در پردیس قشم نیز هستیم.
وی عنوان کرد: در جلسه‌ای با مدیران استان شهرداری بندرعباس متعهد شد ۱۸ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل دانشجویان در اختیار ما قرار دهد و بنا شد راه و شهرسازی نیز نقاط حادثه‌خیز جاده منتهی به دانشگاه هرمزگان را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *