ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
از سوی رئیس کانون صرافان

چرایی افزایش قیمت دلار اعلام شد

رئیس کانون صرافان دلیل افزایش یک تا دو درصدی در قیمت دلار در روزهای اخیر را تحت تاثیر اخبار برجام و تحولات اقتصادی و سیاسی، افزایش سفرها در روزهای پایانی تابستان و اربعین دانست.

 بازخبر/   کامران سلطانی‌زاده  اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت دلار متاثر از اخبار برجامی در روزهای گذشته بوده اما بخش عمده این افزایش ناشی از افزایش سفرها و تقاضای ارز به‌منظور تعطیلات اربعین و هفته آخر تابستان است که این عوامل باعث شده تا افزایش یک تا دو درصدی در قیمت دلار نسبت به روزهای گذشته داشته باشیم.

وی افزود: اینکه روند افزایشی نرخ دلار در روزهای آتی نیز ادامه یابد، به فاکتورهای روانی، سیاسی و اقتصادی بستگی دارد و اگر مذاکرات برجام به روال عادی خود بازگردد، مطمئنا نرخ دلار روند کاهشی خواهد داشت زیرا، اخبار سیاسی بر بازار ارز و تحولات آن تاثیر روانی دارد.

رئیس کانون صرافان با بیان این‌که دلار توافقی معادل ۳۰ هزار تومان و این ارز در بازار آزاد بالای ۳۱ هزار تومان معامله می‌شود، ادامه داد: افزایش تقاضای حال حاضر در بازار به مصرف کنندگان واقعی در این بازار مربوط می‌شود که پیش‌بینی این است که بعد از تعطیلات و ابتدای مهرماه با کاهش تقاضا روبرو شویم که این موضوع، روند کاهشی در قیمت‌ها را در پی دارد اما کاهش قابل توجه در نرخ‌ها به اخبار سیاسی و اقتصادی بستگی دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *