ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس هواشناسی استان هرمزگان:

بارش رگباری در ارتفاعات هرمزگان/دما افزایش می‌یابد

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: بارش رگباری در ارتفاعات استان پدیده شاخص امروز است و در برخی نقاط استان احتمال تقویت نقطه‌ای بارش و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

 بازخبر/ مجتبی حمزه نژاد  افزود: در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در بیشتر ارتفاعات استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد و احتمال گردوخاک موقتی پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: با شکل گیری ابرهای همرفتی علاوه بر ارتفاعات شرقی و شمالی در ارتفاعات مرکزی و غربی استان نیز شرایط بارش‌های رگباری فراهم است و توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از رفتن به مناطق مرتفع و رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان، غبار محلی و در پاره‌ای نقاط غربی احتمال گردوغبار و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: امروز در بیشتر مناطق دریایی استان شرایط رفت و آمدهای دریایی مساعد است و در ساعات بعدازظهر با توجه به احتمال افزایش ابرناکی در تنگه هرمز، احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: از نظر دمایی فردا در بیشر نقاط استان افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما در طول روز مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *