آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس راه‌اندازی شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: با هدف تامین گوشت قرمز شهروندان شهر بندرعباس کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس راه اندازی می شود.

 بازخبراحمد ملائی‌نسب با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به شهروندان از دغدغه های شهرداری بندرعباس است، اظهار کرد: حسب موافقت کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌های استان با راه اندازی کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری این کشتارگاه به زودی تجهیز و راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در صورت راه اندازی این کشتارگاه، هزینه حمل و نقل نیز کاهش می یابد و همچنین به دلیل نزدیکی به مرکز عرضه دام و بازار عرضه در کاهش هزینه‌ها تأثیر گذاشته که این خود در کاهش قیمت گوشت اثرگذار است.

ملائی نسب افزود: این کشتارگاه از طریق سرمایه گذار و براساس استانداردهای مدنظر بهداشت، دامپزشکی و محیط زیست راه اندازی می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ محیط زیست این کشتارگاه به سیستم پیش سرد، تصفیه فاضلاب، لاشه سوز و … مجهز می‌شود.

ملائی‌نسب در پایان تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این کشتارگاه و با همکاری دامپزشکی و سایر دستگاه‌های متولی بتوانیم به شهروندان خدماتی شایسته و در خور شان ارائه کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *