چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

جزئیات سرقت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس

دادستان مرکز استان هرمزگان جزئیات پرونده سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس و جان باختن دو نفر در این حادثه را تشریح کرد.

 بازخبرعلیرضا احمدی منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش ضابطین در خصوص قصد قاچاقچیان سوخت برای تعرض به خط لوله انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس، دستورات ویژه ای در این خصوص صادر شد.

وی در ادامه افزود: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد قاچاقچیان سوخت در محدوده آبگرم گنو در پوشش محل نگهداری دام اقدام  به حفر تونلی به طول ۸۰ متر و عمق حدود پنج متر نموده اند و پس از رسیدن به مسیر اصلی انتقال فرآورده های نفتی بندرعباس و ایجاد حفره در لوله، از طریق انشعابی به طول ۸۰۰ متر، سوخت های مسروقه را به محل بارانداز منتقل کرده‌اند.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز نموده اند اما به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در این تونل نتوانسته اند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان نیز در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

احمدی منش خاطر نشان کرد: در محل مورد نظر ۱۸۱ رأس گوسفند قاچاق هم کشف و تحویل کشتارگاه شده است.

وی با اشاره به مفاد ماده ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی، یادآور شد: ۸ نفر در این رابطه به اتهام اخلال در تأسیسات عمومی دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین بیان داشت: به منظور بررسی ابعاد مختلف موضوع و جهت شناسایی و دستگیری عوامل پشت پرده، دستورات لازم خطاب به پلیس آگاهی بندرعباس صادر شده ‌که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *