اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس هواشناسی استان هرمزگان خبرداد

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: با فعالیت سامانه فصلی مونسون امروز و فردا ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان پیش بینی می‌شود.

 بازخبرمجتبی حمزه نژاد  افزود: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر سامانه فصلی مونسون امروز و طی ساعات صبح تا ظهر فردا آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد بود.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود که تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت پذیرد و تا حد امکان شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند، تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان، وقوع رگبار باران، رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود که از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها به ویژه در محدوده شهرستان بشاگرد خودداری شود، عنوان کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا در سواحل و برخی نقاط استان افزایش رطوبت نسبی هوا و کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *