ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها

مهلت تمدید شده برای ثبت‌نام در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی«معدل کل دوره کاردانی» دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ از امروز آغاز شد.

 بازخبر پیرو اطلاعیه مورخ ۲۹ خرداد سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، در صورتی که در زمان مقرر  موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه شنبه مورخ اول تا روز جمعه مورخ چهارم شهربورماه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ها اقدام کنند.

بر این اساس متقاضیانی که قبلاً در پذیرش رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده‌اند نیز درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌دیگری نیز اعلام کرده است که به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم » صورت می‌گیرد، می رساند در صورتی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه شنبه یکم تا روز جمعه چهارم شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در پذیرش رشته های بدون آزمون ثبت نام نموده‌اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *