ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مشکلات مردم محله ۲۰۰۰ بندرعباس را پیگیری خواهم کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: محله ۲۰۰۰ گنج‌هایی را در خود قرار داده است. افرادی وجود دارند که چندین هزار کتاب خوانده‌اند و یا چندین هزار شعر حفظ هستند و سروده‌اند.

 بازخبر/حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  در دیدار با جمعی از مردم محله ۲۰۰۰ بندرعباس که در مسجد محمدیه و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهردار بندرعباس برگزار شد، با اشاره به شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: جهاد تبیین امام سجاد تبیین حقایق عاشورا بود.

وی، با بیان اینکه پس از شهادت امام حسین (ع) جهان اسلام شرایط خاصی را تجربه می‌کرد، عنوان کرد: امام سجاد پس از شهادت امام حسین (ع) باید برای پر کردن خلاءهای موجود کادر سازی می‌کردند به همین جهت به دعا به عنوان ابزار کادرسازی روی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که حضور در جمع مردم محله ۲۰۰۰ یک نشاطی را برای من ایجاد کرد، اضافه کرد: محله ۲۰۰۰ گنج‌هایی را در خود قرار داده است. افرادی وجود دارند که چندین هزار کتاب خوانده‌اند و یا چندین هزار شعر حفظ هستند و سروده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان این نکته که باید روی مشکلات بافت فرسوده  محله ۲۰۰۰ فکر شود، خاطرنشان کرد: اقدامات تحولی باید از محله‌هایی مانند ۲۰۰۰ آعاز شود و سرمنشاء تحول باشد.

وی، دغدغه تمدنی مردم ۲۰۰۰ را بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و وجود چنین گفتمانی در میان مردم این محله نشان دهنده این است که مردم درد دین و انسانیت را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: مسائل و مشکلاتی که در این دیدار مطرح شد را از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهم کرد و سعی می‌کنم مشکلات محله را آرام آرام حل کنم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *