ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
یک مسئول خبر داد:

افزایش پروازهای جزیره کیش

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تعداد پروازها در مسیرهای کیش به تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندرعباس، ساری و بالعکس، افزایش یافت.

 بازخبر/   مهدی کشاورز در رابطه با پیگیری‌های مکرر و برگزاری جلسات و مذاکره با شرکت هواپیمایی کیش و مسئولان مربوطه جهت افزایش پروازها؛ گفت: در راستای رفاه حال ساکنان و گردشگران و رونق صنعت گردشگری از ۱۴ مرداد در مسیرهای کیش به تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، بندرعباس، ساری و بالعکس، افزایش پرواز خواهیم داشت.

وی افزود: به دلیل اورهال و تعمیر کامل یک فروند از هواپیماهای شرکت کیش ایر و بازگشت به خطوط پروازی شاهد افزایش پرواز هستیم.

کشاورز اضافه کرد: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از هفتاد درصد از پروازهای شرکت هواپیمایی کیش  از مبداء و مقصد کیش انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش پروازها در حال انجام است و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *