ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مسمومیت الکلی در قشم ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

طی دو روز اخیر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی، ۱۰ نفر در شهرستان قشم به مراکز درمانی مراجعه کردند.

  بازخبر/ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ظهر امروز (۱۱ مردادماه) در این رابطه گفت: طی روزهای اخیر مواردی از مسمومیت به دنبال مصرف مشروبات الکلی در شهرستان قشم مشاهده شد که تاکنون ۱۰ نفر به دلیل بروز علایم مسمومیت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: مراجعه کنندگان ۹ آقا و ۱ خانم بودند که در حال حاضر ۴ نفر بطور سرپایی مداوا و با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و ۶ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و ۱ نفر با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و برای ۳ نفر نیز دیالیز انجام شده است.

وی ضمن هشدار به خانواده ها و اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، توصیه کرد که در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هر چه سریعتر جهت درمان به بیمارستان مراجعه شود زیرا با درمان سریع و به موقع، شانس بهبودی وجود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *