اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

خطر ورود سیلاب از مسیل روستاها و شهرهای همجوار به هرمزگان بسیارجدی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مدیران استان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران همچنان درحال آماده باش کامل هستند.

بازخبر/  به گزارش بازخبر – مهرداد حسن‌زاده صبح امروز (۹ مردادماه) در تشریح آخرین وضعیت تاثیر استان از بارش‌های سامانه مونسونی، گفت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه، بارندگی در مناطق شمالی استان آغازشده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی قرمز در استان های کرمان و فارس همچنین وضعیت نارنجی در استان بوشهر، افزود: خطر ورود سیلاب و روان آبها از مسیل روستاها و شهرهای همجوار به استان بسیارجدی است و هم استانی های عزیز در تمام نقاط استان همچنان نکات ایمنی را رعایت کنند.

حسن‌زاده اضافه کرد: بارش‌ها در استان بویژه شهرستان حاجی آباد و توابع با احتمال بروز رگبارشدید باران همراه با رعد و برق و وقوع تگرگ، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: احتمال گسترش دامنه اثر تداوم فعالیت سامانه بارشی در نقاط دیگر استان نیز وجوددارد در حوزه دریایی هم مواج بودن دریا به دلیل وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی پیش‌بینی شده است  که توصیه می‌شود مردم در جزایر هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها به ویژه در بنادر غربی استان اندیشیده شود.

حسن زاده در پایان گفت: حسب دستور استاندار هرمزگان تا عادی شدن وضعیت جوی استان و استان های همجوار تمام نیروهای امدادی، راهداری، تیم های فنی و خدماتی، مدیران استانی، فرمانداران،بخشداران و دهیاران همچنان در حال آماده باش کامل هستند و لازم است مردم شریف استان در مناطق شهری و روستایی همچنان از قرارگرفتن در مسیر رودخانه های فصلی،مراتع، ارتفاعات خودداری کنند و هنگام مشاهده نور صاعقه از قرارگرفتن در محوطه باز ،کنار درختان، پنجره، وسایل برقز و گازی پرهیز نموده و مراقب خود و خانواده بویژه کودکان و سالمندان باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *