اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
خواننده گروه داماهی:

دوری از کنسرت برای گروه داماهی همانند مرگ مغزی بود

خواننده گروه داماهی گفت: ظرفیت بالایی در هنر هرمزگان وجود دارد و این ظرفیت هنوز آنطور که باید برای مخاطب شناخته شده نیست.

بازخبررضا کولغانی افزود: سه سال دوری از کنسرت برای داماهی همانند مرگ مغزی بود و استقبال غیرقابل تصور علاقه مندان از سه روز و چهار سانس اجرای گروه داماهی در تهران مانند خونی است که برای جان گرفتن به ما تزریق شده است.

وی ادامه داد: دوست داشتیم ابتدا در بندرعباس کنسرت داشته باشیم ولی شرایط طوری بود که مجوز اجرا دیر به دستمان می رسید و هرطور حساب کردیم، نمی توانستیم تا قبل از محرم و صفر به بندرعباس بیاییم اما بعد از این ایام به شهرمان می آییم و کنسرت خاطره انگیزی در پیش خواهیم داشت.

خواننده گروه داماهی خاطرنشان کرد: فرصتی برای تبلیغات نداشتیم ولی استقبال بسیار راضی کننده بود و توانستیم با داماهی اجرای خوبی را داشته باشیم. در ادامه قرارمان این است که بعد از ماه محرم و صفر کنسرت های بیشتری در تهران، شهرستان ها و خارج از ایرن داشته باشیم.

کولغانی در ارتباط با اشاعه فرهنگ و گویش بندرعباسی در کشور از طریق گروه داماهی، عنوان کرد: این آرزوی ما بچه های بندرعباس بود و احساس می کنم که ظرفیت بالایی در هنر هرمزگان وجود دارد و این ظرفیت هنوز آنطور که باید برای مخاطب شناخته شده نیست و امیدواریم که راه درستی را در پیش بگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: قبل از ما در دهه پنجاه گروه لیوا، ابراهیم منصفی و دیگر هنرمندان این کار را انجام دادند اما این ارتباط قطع شد و ما با پیش زمینه ای که از این هنرمندان داشتیم، سعی کردیم دوباره این ظرفیت را برقرار کنیم و چیزی که به آن افتخار می کنیم را به راحتی معرفی و به گوش مردم برسانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *