چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
خواننده گروه داماهی:

دوری از کنسرت برای گروه داماهی همانند مرگ مغزی بود

خواننده گروه داماهی گفت: ظرفیت بالایی در هنر هرمزگان وجود دارد و این ظرفیت هنوز آنطور که باید برای مخاطب شناخته شده نیست.

بازخبررضا کولغانی افزود: سه سال دوری از کنسرت برای داماهی همانند مرگ مغزی بود و استقبال غیرقابل تصور علاقه مندان از سه روز و چهار سانس اجرای گروه داماهی در تهران مانند خونی است که برای جان گرفتن به ما تزریق شده است.

وی ادامه داد: دوست داشتیم ابتدا در بندرعباس کنسرت داشته باشیم ولی شرایط طوری بود که مجوز اجرا دیر به دستمان می رسید و هرطور حساب کردیم، نمی توانستیم تا قبل از محرم و صفر به بندرعباس بیاییم اما بعد از این ایام به شهرمان می آییم و کنسرت خاطره انگیزی در پیش خواهیم داشت.

خواننده گروه داماهی خاطرنشان کرد: فرصتی برای تبلیغات نداشتیم ولی استقبال بسیار راضی کننده بود و توانستیم با داماهی اجرای خوبی را داشته باشیم. در ادامه قرارمان این است که بعد از ماه محرم و صفر کنسرت های بیشتری در تهران، شهرستان ها و خارج از ایرن داشته باشیم.

کولغانی در ارتباط با اشاعه فرهنگ و گویش بندرعباسی در کشور از طریق گروه داماهی، عنوان کرد: این آرزوی ما بچه های بندرعباس بود و احساس می کنم که ظرفیت بالایی در هنر هرمزگان وجود دارد و این ظرفیت هنوز آنطور که باید برای مخاطب شناخته شده نیست و امیدواریم که راه درستی را در پیش بگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: قبل از ما در دهه پنجاه گروه لیوا، ابراهیم منصفی و دیگر هنرمندان این کار را انجام دادند اما این ارتباط قطع شد و ما با پیش زمینه ای که از این هنرمندان داشتیم، سعی کردیم دوباره این ظرفیت را برقرار کنیم و چیزی که به آن افتخار می کنیم را به راحتی معرفی و به گوش مردم برسانیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *