ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد

داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد.

بازخبردر مراسمی از زحمات حسین سلیمی قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد.

اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دراین مراسم گفت: بیش از ۹۵ درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است.

وی با بیان اینکه انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر ۸۰ میلیون نفر است وحقیقت آن که صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است، اظهار کرد: در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.

اسکندری ادامه داد: تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی وفرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

وی بیان کرد: حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

اسکندری افزود: نیروهای صنعت برق در نیروگاه‌ها در مرزهای دانش فعالیت کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای در زمینه ساخت داخل و  تولید دست یافته اند، که حتی شاهد یک مورد قطعی برق در کشور نیستیم و این مرهون حضور متخصصان با تجربه ای است که به صورت شبانه روزی در این صنعت تلاش می کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات حسین سلیمی به عنوان مدیرعامل پیشین قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد. داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس دارای مدرک تحصیلی دکترای مکانیک، گرایش تبدیل انرژی است و آخرین سمت وی، پیش از بر عهده گرفتن سمت مدیرعامل نیروگاه، از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان معاون مهندسی و برنامه ریزی در این نیروگاه مشغول بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *