چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان:

پیشنهاد رسمی از فولاد هرمزگان دریافت نکرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان گفت: از بنده برنامه و لیست بازیکنان و رزومه شخصی گرفته شده و احتمالا جز گزینه‌های باشگاه باشم اما تاکنون پیشنهادی رسمی بدین منظور صورت نپذیرفته است.

بازخبرنادر غله بانی در خصوص وضعیت فصل آینده تیم فولاد هرمزگان در لیگه دسته دوم کشور، افزود: بعد از پایان مسابقات لیگ دسته سوم قرار شد، پس از برگزاری جشن صعود و تسویه حساب با کل تیم، طی یک جلسه شرایط  تیم برای شرکت در مسایقات لیگ دسته دوم را بررسی کنیم که هیچکدام اتفاق نیفتاد اما مدیر تیم طی تماسی درخواست برنامه فصل جدید و لیست بازیکنان همچنین رزومه شخص بنده کردند که ارسال کردم.

وی ادامه داد: از بنده برنامه و لیست بازیکنان و رزومه شخصی گرفته شده و احتمالا جز گزینه های  باشگاه باشم اما تاکنون پیشنهادی رسمی بدین منظور صورت نپذیرفته است.

غله بانی در خصوص اینکه آیا در صورت پیشنهاد تمدید قرارداد برنامه‌ای برای صعود به لیگ یک فوتبال کشور در دست دارد، عنوان کرد: به هرحال هر تیمی برای موفقیت و پیروزی و قهرمانی می‌جنگند و مسلما با توجه به اتحاد و همدلی موجود، از مرحله اول لیگ دسته سوم بنا را بر تلاش برای صعود به بالاترین سطح قرار دادیم و با شناخت از توانایی‌مان موفق بودیم و مطمئنا با همین انگیزه برای رسیدن به لیگ‌های بالاتر چندین برابر تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه قطعا برای موفق شدن در مراحل مختلف نیاز به نیروهای موفق تر و کاربلدتر است اما شاکله اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و چند مهره باکیفیت و باتجربه لیگ یک را جذب خواهیم کرد، اظهار کرد: به هرحال با ارتقا سطح مسابقات باشگاه مختار است که نیروهای با کیفیت‌تر جذب کند و ما مربیان هم از این مقوله مستثنی نیستیم باید بپذیریم که مسئولیت‌ها متفاوت است و بنده هیچ اصراری بر دخالت در تصمیمات مدیریتی ندارم و اگر باشم با تمام وجود برای موفقیت و صعودتیم تلاش خواهم کرد و اگر نباشم هم مثل همیشه برای تمامی نمایندگان استان در کشور آرزوی موفقیت دارم.

غله بانی در پایان در خصوص مذاکره با مسئولان شرکت فولاد هرمزگان گفت: هیچگونه صحبتی پس از مسابقات با هیچکدام از مسئولین باشگاه و شرکت فولاد هرمزگان نداشتم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *