ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

خطر ورود سیلاب از استان‌های همجوار به هرمزگان وجود دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: ادامه ناپایداری‌های جوی در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان با شدت کمتر در مقایسه با روزهای گذشته ادامه دارد.

بازخبرمرضیه سی سی پور  افزود: آسمان استان قسمتی ابری، هوا در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان و برخی مناطق دریایی با رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنان در ساعات بعدازظهر و شب، شدت بارش در استان‌های همجوار زیاد است و خطر ورود سیلاب از این مناطق در نقاط شمالی و غربی استان وجود دارد که توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و شب از تردد در حاشیه‌های رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد خودداری شود.

سی سی پور اضافه کرد: در مناطق دریایی استان نیز افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب تلاطم دریا و به تدریج از ظهر یکشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا کاسته می‌شو و شناورهای سبک احتیاط‌های لازم در تردد دریایی معمول دارند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی بتدریج از روز یکشنبه نهم مرداد افزایش در سطح استان پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: تا روز سه شنبه ۱۱ مرداد تاثیرات سامانه مونسون با شدت کمتر در مقایسه با هفته گذشته، در ارتفاعات و مناطق مستعد استان تداوم دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *