ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

بندرعباس نارنجی شد؛ ۳ شهر هرمزگان قرمز کرونایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در جدیدترین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور سه شهر استان هرمزگان در وضعیت قرمز و سه شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان  افزود: بر اساس اعلام جدیدترین رنگ بندی کرونایی کشور از سوی وزارت بهداشت، با افزایش شمار مبتلایان به کرونا طی هفته‌ گذشته اکنون شهرستان های بستک، بندرلنگه و بندرخمیر در وضعیت قرمز (بسیار پر خطر) قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های بندرعباس، رودان، میناب و جزیره کیش نیز در وضعیت نارنجی کرونایی (پرخطر) قرار گرفتند، تصریح کرد: وضعیت کرونایی شهرستان های پارسیان، سیریک، حاجی آباد،جاسک و قشم نیز زرد( نسبتا پرخطر) است.

نوروزیان با اشاره به اینکه شهرستان‌های بوموسی، بشاگرد و جزیره هرمز نیز در وضعیت آبی (عادی) قرار دارند، اضافه کرد: اکنون ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۴ هزار و ۱۳۱بیمار نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه کرونا تاکنون در هرمزگان جان ۲ هزار و ۶۳۰ نفر را گرفته است، عنوان کرد: روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در هرمزگان ثبت نشد و جمع فوتی‌های این بیماری در استان همان دو هزار و ۶۳۰ نفر باقی ماند.

نوروزیان با اشاره به اینکه در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا و بدحال بستری هستند، تصریح کرد: اکنون چهار هزار و ۱۳۱ بیمار مبتلا به کرونا نیز در قرنطینه خانگی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *