آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان

شبیه‌سازی لانگستروم واحد های بخار در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از آغاز پروژه شبیه‌سازی لانگستروم واحدهای بخار این نیروگاه در راستای رفع موانع تولید خبر داد.

بازخبر حسین سلیمی عنوان کرد: پروژه بررسی وضعیت هوا، دود و شبیه‌سازی نرم افزاری از لانگستروم واحدهای بخار نیروگاه و تحلیل مشکلات این تجهیزات مورد بررسی و ارزیابی دقیق صورت پذیرفت و پیشنهادات فنی از سوی کارشناسان و متخصصان داده شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: لانگستروم یکی از اصلی‌ترین تجهیزات بویلر است که در آن پیش‌گرم کردن هواي تازه، باعث افزایش کیفیت احتراق میشود.
این پیش‌گرمایش بوسیله دماي گازهاي حاصل از احتراق، باعث بالارفتن دماي ورق‌هاي فلزي این تجهیز شده و در اثر چرخش لانگستروم ورق‌های مذکور در مسیرجریان هواي تازه قرار می‌گیرند که بالارفتن دماي هوا را در پی‌خواهد داشت. اما شرایط دمایی ورقه‌ی لانگستروم باعث ایجاد خرابی‌هايی چون گرفتگی مجراها و خوردگی ورق بسکت‌ها میشود. از این‌رو، دانستن شرایط دمایی ورق‌ها تاثیر بسزایی بر روي عملکرد و شرایط بهره‌برداري لانگستروم دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: به‌دلیل عمر بالای تجهیزات و فرسودگی آن‌ها، تلفات انرژی بسیار زیادی در ناحیه لانگستروم وجود دارد، که پروژه بهینه‌سازی وضعیت احتراق در بویلرهای نیروگاه بندرعباس، و راه‌کارهای عملی، در خصوص تعمیرات و بهینه‌سازی آن در دستور کار و بازسازی سیستم سیل‌بندی لانگستروم و همچنین تعمیرات اساسی درام آن در اولویت قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *