اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان:

تحقق حکمرانی هوشمند موجب تسهیل فرآیندها و افزایش نظارت‌ها می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: برای اینکه بتوانیم سرعت را در هوشمندسازی فرآیندها بالا ببریم لازم است به صورت پروژه محور و مسئله محور به موضوعات ورود کنیم و با طراحی‌های متناسب با هر حوزه وارد فاز عملیاتی شویم.

بازخبر/ مهدی دوستی در نشست حکمرانی هوشمند با اشاره به اهمیت هوشمندسازی فرآیندها در استان، اظهارداشت: امروزه یکی از ابزارهایی که در بحث افزایش نظارت‌ها و تسهیل امور می‌تواند موثر باشد استفاده از ابزارهای حکمرانی هوشمند است از این رو لازم است تمام تلاش خود را برای هوشمندسازی فرآیندها در استان به کار بگیریم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم سرعت را در هوشمندسازی فرآیندها بالا ببریم لازم است به صورت پروژه محور و مسئله محور به موضوعات ورود کنیم و با طراحی‌های متناسب با هر حوزه وارد فاز عملیاتی شویم.

دوستی دستیابی به یک مدل کارکردی را مهم دانست و اظهار کرد: این مدل نمونه موفق مدیریتی در سطح کشور خواهدبود که کار را برای همه آسان خواهدکرد و به سرعت نمونه های مشابه آن گسترش پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: بدون شک تحقق حکمرانی هوشمند در جامعه می‌تواند بسیاری از بسترهای فسادزا را از بین ببرد و موجب می‌شود مردم بتوانند به درستی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از سوی دیگر می‌تواند گامی اساسی در جلوگیری از تصدی‌گری‌ها باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *