چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
استاندار هرمزگان:

تحقق حکمرانی هوشمند موجب تسهیل فرآیندها و افزایش نظارت‌ها می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: برای اینکه بتوانیم سرعت را در هوشمندسازی فرآیندها بالا ببریم لازم است به صورت پروژه محور و مسئله محور به موضوعات ورود کنیم و با طراحی‌های متناسب با هر حوزه وارد فاز عملیاتی شویم.

بازخبر/ مهدی دوستی در نشست حکمرانی هوشمند با اشاره به اهمیت هوشمندسازی فرآیندها در استان، اظهارداشت: امروزه یکی از ابزارهایی که در بحث افزایش نظارت‌ها و تسهیل امور می‌تواند موثر باشد استفاده از ابزارهای حکمرانی هوشمند است از این رو لازم است تمام تلاش خود را برای هوشمندسازی فرآیندها در استان به کار بگیریم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم سرعت را در هوشمندسازی فرآیندها بالا ببریم لازم است به صورت پروژه محور و مسئله محور به موضوعات ورود کنیم و با طراحی‌های متناسب با هر حوزه وارد فاز عملیاتی شویم.

دوستی دستیابی به یک مدل کارکردی را مهم دانست و اظهار کرد: این مدل نمونه موفق مدیریتی در سطح کشور خواهدبود که کار را برای همه آسان خواهدکرد و به سرعت نمونه های مشابه آن گسترش پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: بدون شک تحقق حکمرانی هوشمند در جامعه می‌تواند بسیاری از بسترهای فسادزا را از بین ببرد و موجب می‌شود مردم بتوانند به درستی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از سوی دیگر می‌تواند گامی اساسی در جلوگیری از تصدی‌گری‌ها باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *