اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:

هرمزگان همچنان بارانی/احتمال وقوع سیلاب وجود دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:

مرضیه سی سی پور افزود: بارش باران شب گذشته نیز در هرمزگان ادامه داشت و در مناطقی از استان بارش‌ها رگباری و شدید بود به طوری که در مازگرد و رهدار به ترتیب ۲۳ و ۳۴ میلیمتر باران بارید.

بازخبروی اظهار کرد: از ابتدای شب گذشته در شهرستان های، رودان، میناب، جاسک، حاجی آباد، بستک، شمال شهرستان بندرعباس، پارسیان، و بشاگرد بارش باران ثبت شده است و تا نیمه شب سراسر استان شاهد بارش باران خواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه بارش‌ها در مناطقی از استان مانند رودان شدید بوده و موجب جاری شدن روان آب و سیلاب می‌شود که باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود، اضافه کرد: این بارش‌ها تا صبح فردا ادامه دارد.

بارش باران در ساعات پایانی سه شنبه شب موجب قطعی برق در مناطق راهدار، مازغ کران، سرجوئیه پایین و دهماتون شهرستان رودان شده است. همچنین آب نیز در دهستان فاریاب رودان به علت قطع شدن برق تاسیسات آب قطع شده است.بنا بر اعلام بخشدار هرمز، برق این جزیره نیز قطع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز گفت: روان آب‌های ناشی از بارش‌ها در استان فارس وارد مناطق شمالی استان در شهرستان حاجی آباد شده است، اما موجب بروز خسارت نشده است.

مهرداد حسن زاده افزود: هم استانی‌ها همچنان به توصیه‌های ایمنی توجه داشته باشند و از نزدیک شدن به مسیل ها، رودخانه‌های فصلی، آب نماها و رفتن به ارتفاعات اکیدا خودداری کنند.

وی گفت: همچنین هم استانی‌ها از رفت و آمدهای غیر ضروری در جاده‌ها بویژه جاده‌های روستایی در مناطق دارای بارندگی خودداری کنند.

بارش ها در شهر رویدر نیز موجب طغیان رودخانه فصلی این شهر شده است. بنا بر پیش بینی هواشناسی بارندگی‌ها و خطر وقوع سیلاب تا روز جمعه در استان ادامه دارد و هم استانی‌ها به هشدار قرمز هواشناسی در این زمینه توجه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *