ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

در تلاش برای رفع محدودیت‌های شهر بندرعباس هستیم

آئین کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص) اتصال بلوار شهید رجایی به آزاد راه شهید رجایی با حضور استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس، فرماندار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و مدیران شهرداری برگزار شد.

بازخبردر این آیین بیان کرد: شهرک پیامبر اعظم(ص) با توجه به وسعت و تراکم مانندیک شهر و دومین  شهر بزرگ استان است و باید طرح های ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های این منطقه در نظرگرفته شود تا مشکلات فعلی آن در حوزه آب، راه، مدرسه و کلاس درس بصورت جدی پیگیری و رفع شود.

مهدی دوستی گفت: موضوع مهم بعدی ساماندهی میدان سایت پیامبر اعظم است که در تلاش هستیم با توجه به تامین اعتبارمورد نیاز این پروژه طی چند ماه آینده آغاز شود.

استاندار هرمزگان برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب را حق ساکنان این منطقه دانست و تاکیدکرد: باتوجه به اتفاق نظر و همدلی خوبی که بین شورای شهر، شهرداری و استانداری وجود دارد امیدواریم محدودیت‌های شهر برطرف شود و گشایش‌هایی در مسیر رشد زندگی مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به تامین زمین مناسب برای احداث پارک افزود: در راستای ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به یاری خدا و با همت شهرداری بزودی پارک بزرگ جنگلی در محدوده پنجعلی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار بندرعباس در این مراسم  اظهار کرد: امروز با  کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص)یکی از رویدادهای مهم ومثبت توسعه شهر برای شهروندان  بندرعباسی رقم خورد

مهدی نوبانی بیان کرد: با احداث و بهره برداری از این پل، بار ترافیکی بلوارهای منتهی به غرب شهر بندرعباس  کاهش پیدا می کند و با توجه به اینکه این پل مهم راه دسترسی نزدیکتری به صنایع غرب و بندر شهید رجایی محسوب می‌شود کارکنان و کارمندان این مجموعه‌ها نزدیکتر، ایمن تر و با حداقل ترافیک می‌توانند از این مسیر استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: افتتاح این پل در آینده می تواند باعث تسهیل در کاهش تصادفات و ترافیک شود.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان گام‌های موثری را برداشته است که حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مسیر تاثیر بسزایی داشته و از اعضای شورا در خصوص همراهی و همکاری در به ثمر نشستن پروژه ها و برنامه ها  به خصوص عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص) قدردانی می کنیم.

نوبانی اضافه کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی نظیر، افتتاح پارک ساحلی، کلنگ‌زنی شهربازی و همچنین نهضت آسفالت و بازگشایی معابر را خواهیم داشت و قطعا با تلاش و کوشش و جدیت در اداره امور درخواست‌های مردم برای توسعه شهر محقق خواهد شد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار هرمزگان در ارتباط با احداث پل پیامبر اعظم(ص) و همچنین تامین مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه این پروژه تشکر و قدردانی می کنم.

نوبانی با اشاره و تشریح جزییات این پروژه گفت: عملیات اجرای این پل ۱۸ ماه به طول می انجامد و شرکت توسعه ایثار سبلان پیمانکار  این پروژه  است.

شهردار بندرعباس گفت: پل دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی آن ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب و بالغ بر ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت پل مذکور استفاده می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: حجم خاکریزی و خاکبرداری حدود ۸۱ هزار متر مکعب و عرض آسفالت ۱۰ متر است و با افتتاح این پل، بلوار  شهید رجایی  از بن بست خارج  و به آزاد راه بزرگ شهید رجایی وصل می شود.

نوبانی در پایان تصریح کرد: شهرداری بندرعباس به عنوان مجری طرح‌های عمرانی شهر بازوی توانمند و پیش رو در حوزه های مختلف عمرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این آیین گفت: همراهی استاندار و مجموعه دولت با شورای شهر و شهرداری بندرعباس می تواند اتفاقات خوبی را برای شهر بندرعباس و شهروندان رقم بزند.

فاطمه جراره افزود: احداث این پل نقش بسزایی در کاهش ترافیک میدان باهنر، پل سایت و بلوار پاسداران دارد و اگر این پل در زمان مقرر اعلام شده افتتاح شود شیرینی خدمتی که برای شهروندان انجام می دهیم دو چندان می شود.

جراره گفت: اگر در کنار شورای شهر و شهرداری همراهی و همکاری دیگر ارگان ها و سازمان ها را داشته باشیم، قطعا پروژه هایی که به شهروندان وعده بهره برداری می‌دهیم در موعد مقرر به سرانجام  و بهره برداری خواهد رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *