آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

تسهیلات بانکی یکی از راه های تقویت مشاغل خانگی روستایی است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در راستای رفع موانع و مشکلات بانوان کارآفرین روستاهای بندرخمیر از کارگاه های تولیدی منطقه کهورستان بازدید کرد.

بازخبرنرگس غلامپور در حاشیه این بازدیدها فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی بانوان مناطق روستایی کهورستان را کم نظیر دانست و عنوان کرد: در این بازدیدها مسائل و موانع تولید و بازاریابی محصولات کارگاه های تولیدی بررسی و تصمیماتی برای رفع آن‌ها گرفته شد.

وی افزود: راه اندازی بازارچه در محلی مشخص در شهر خمیر برای عرضه تولیدات روستایی یکی از راهکارهایی ست که برای به نتیجه رساندن آن حمایت های لازم انجام می گیرد.

غلامپور اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از محصولات تولیدی کارگاه صنایع دستی کهورستان و دیگر روستاهای استان در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مشتری دارد می بایست شرایط ارسال محصولات روستایی را به این کشور تسهیل نماییم که به دنبال جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط برای رسیدن به این مهم هستیم.‌

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی یکی از راه های تقویت مشاغل خانگی روستایی است، خاطر نشان کرد: در سهمیه تسهیلات کارگشایی سال جاری موضوع مشاغل خانگی به صورت ویژه دیده می شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان همچنین در سفر به شهرستان بندر خمیر از پروژه های ساختمان دهیاری روستای کسه، آسفالت روستای کسه، زمین چمن روستای آل درویش و واحد تولید نهال کهورستان بازدید بعمل آورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *