آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار شهرستان بندرخمیر:

دستگاه‌های اجرایی بندرخمیر در آماده باش/وضعیت منازل روستایی رصد می‌شود

فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: پس از وقوع زلزله شب گذشته و همچنین پیش بینی و اعلام وقوع بارندگی شدید توسط اداره کل هواشناسی، دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

بازخبرمیرهاشم خواستارافزود: همه ادارات و اعضای ستاد مدیریت بحران تجهیزات و امکانات موجود را  بررسی و مورد بازدید قرار دهند.

وی اظهار کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی و بیمارستانی و نظامی و انتظامی در آماده باش کامل باشند و مکان‌های عمومی مطمئن مانند سالن های ورزشی و مدارس برای اسکان اضطراری احتمالی آماده باشند.

خواستار با بیان اینکه شرکت‌های مستقر و فعال در این شهرستان در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران، همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به ۲ زلزله پیاپی به قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر و برخی گزارش‌های مردمی مبنی بر ترک خوردگی ها، وضعیت منازل توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران منطقه رصد شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی لازم و مستمر در شهر و روستاهای سطح شهرستان در خصوص هشدارهای هواشناسی توسط شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و راهداری انجام شود، خاطرنشان کرد: وضعیت موجود امکانات و تجهیزات دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند و مدیران مربوطه گزارشی ارائه کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *