اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان خبرداد

سنجش بیش از ۱۹ هزار نو آموز بدو ورود پیش دبستانی هرمزگان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۱۹ هزار نو آموز بدو ورود به پیش دبستانی و دبستان در استان سنجش شدند.

بازخبرشهباز بارانی صبح امروز (دوم مردادماه) با تأکید بر اینکه سنجش کودکان بدو ورود به دبستان تا آخر شهریور ادامه دارد، پیش بینی کرد امسال ۴۵ تا ۶۰ هزار نوآموز ۴ تا ۶ ساله پیش دبستانی و دبستان سنجش شود.

وی با بیان اینکه امسال ۳۴ پایگاه ثابت، سیار و تخصصی برای سنجش کودکان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در طرح سنجش سلامت، نوآموزان از نظر بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شوند.

بارانی با اشاره به اینکه متولدان نیمه دوم سال ۹۵ تا نیمه اول سال ۹۷ می‌توانند در سنجش سلامت شرکت کنند، اضافه کرد: هزینه سنجش نو آموزان امسال ۶۰ هزار تومان است که فقط با کارت بانکی قابل پرداخت است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه برای سنجش نو آموزان همراه داشتن کارت واکسن، اصل شناسنامه پدر و مادر و معرفی نامه مدرسه ضروری است، خاطرنشان کرد:  نوآموزان بدو ورود به دبستان حتماً باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند و اگر نوآموزی در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار نگرفته باشد، برای ثبت‌نام در مدارس با مشکل روبرو می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *