ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دلجویی معاون هنری وزیر فرهنگ از سیروان خسروی

معاون هنری وزیر فرهنگ در تماس با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

بازخبرمحمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت تمکین از مجوزهای قانونی صادره از سوی این وزارتخانه برای تمامی دستگاهها و نهادها در کشور افزود: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشورمان با استناد به قوانین مصرح در زمینه نشر و انتشار و اجرای برنامه های هنری در کشور برگزار می‌شود و در این زمینه قانون بالاترین محل رجوع برای رفع ابهامات احتمالی است.

سالاری در ادامه از رایزنی‌های این وزارتخانه در راستای عمل به این قوانین با نهادها و دستگاههای دیگر خبر داد و افزود: این وزارتخانه آمادگی دارد تا با جلسات مشترک در این زمینه تمامی شبهات برگزاری اجراهای هنری قانونی از سوی دیگر نهادها برطرف کرده و شرایط برای تسهیل برگزاری اجراهای دارای مجوز از سوی این وزارتخانه فراهم شود.

کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ به رغم داشتن مجوز برگزاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با مصوبه شورای تامین اهواز لغو شد. کنسرت این خواننده قرار بود از روز چهارشنبه (۲۹ تیر) به مدت سه روز در سینما هلال اهواز برگزار شود که ۲۹ تیر سه سانس این کنسرت برگزار شد اما شورای تامین اهواز ۳۰ تیر اقدام به لغو ادامه این کنسرت کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *