ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
شهردار میناب:

پارک ملت میناب مرکز کاشت انبه می شود

شهردار میناب گفت: پارک ملت مرکز کاشت انبه شهرستان خواهد شد و نزدیک ۴۰ تا ۵۰ نوع نهال انبه شناسنامه‌دار در این محل کاشته می‌شود.

  بازخبر/ حبیب‌الله سهرابی در حاشیه جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل با بیان اینکه یک هزار نهال انبه و گل یاسمین در این شهر کاشته می‌شود، افزود: از اول مهر کار کاشت این نهال‌ها انجام می‌شود. نهال‌ها سفارش داده شده و در حال تولید است و به مرور در بلوارها و پارک‌ها کاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پارک ملت مرکز کاشت انبه شهرستان خواهد شد، اضافه کرد: نزدیک ۴۰ تا ۵۰ نوع نهال انبه شناسنامه‌دار در این محل کاشته می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان میناب طی ماه‌های مختلف آیین‌های سنتی متفاوتی برگزار می‌شود، عنوان کرد: ماندگاری این مراسمات به مردمی بودن آنها است و خوشبختانه شاهد استقبال پرشور مردم هستیم.

وی با بیان به اینکه دبیرخانه جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل مینای به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: قصد داریم آیین سنتی میناب‌ را مستندسازی کنیم. به زودی شهرداری کتابچه‌ای از اقداماتی که در این راستا انجام شده است، منتشر خواهد کرد.

شهردار میناب با اشاره به اینکه همچنان پیگیر ثبت ملی این جشنواره هستیم، بیان کرد: ایجاد شادی و نشاط جمعی یکی از اهداف برپایی این جشنواره است. مردم در رده‌های سنی مختلف و به صورت خانوادگی برای شناساندن آیین سنتی به فرزندانشان از این مراسمات استقبال می‌کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *