اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بازدید فرمانده نیروی دریایی عمان از بندرعباس

فرمانده نیروی دریایی کشور سلطنتی عمان از کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کرد.

بازخبر/ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش نتیجه سفر فرمانده نیروی دریایی عمان را تقویت مناسبات دوستانه بین ایران و عمان بعنوان دو کشور مهم در دو سوی تنگه هرمز دانست و گفت از این پس تبادل دانش فنی بین دو نیروی دریایی ایران و عمان شتاب می‌گیرد.

امیر دریا داردوم رضا قربانی فرمانده ناوگان مقدم جنوب و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در این بازدید گفت: انتقال دانش فنی تعمیر و ساخت انواع شناور و تبادل ناوگروه بین دو نیروی دریایی عمان و ایران از درخواست‌های فرمانده نیروی دریایی عمان بود.

فرمانده نیروی دریایی عمان در این سفر از روند ساخت انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی جدید نیروی دریایی ارتش در کارخانجات این نیرو دیدن کرد.

سفر دریادارسیف بن ناصر الرحبی در راس هیاتی نظامی با دیدار و گفتگو با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز شد.

فرمانده نیروی دریایی عمان در این دیدار لوحی از نشان‌ها و علایم نیروی دریایی کشورش را به فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان اهدا کرد.امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم نشان این نیرو را به همتای عمانی خود هدیه داد.

گفت , گو درباره افزایش همکاری‌های دریایی دو کشور و به ویژه مقابله با تروریسم و جرایم دریایی در دریای عمان از مهمترین محورهای این دیدار بود. این دیدار و گفتگو در قالب کمیسیون دوستی نظامی ایران و عمان که تاریخی شانزده ساله دارد انجام شد. دریادار سیف بن ناصر الرحبی و هیات نظامی همراهش به شمال کشورمان هم سفر کردند. بازدید از دانشگاه علوم و فنون دریایی حضرت امام خمینی در نوشهر از برنامه‌های این سفر بود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *