اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شیمی بان آوش، مرجع خرید مواد شیمیایی اصل

در این مقاله به بحث خرید مواد شیمیایی پرداخته شده و شیمی بان آوش به عنوان یک فروشنده معتبر معرفی شده است.

تهیه مواد شیمیایی با کیفیت، دغدغه یک شیمیدان

یکی از معضلاتی که هر شیمیدان با آن رو به رو می شود، خرید مواد شیمیایی است. هر کسی به نحوی با این مساله رو به رو می شود؛ یک نفر برای کارخانه اش دنبال مواد صنعتی می گردد. او می تواند پس از چند استعلام ساده و دریافت چند نمونه کوچک، در نهایت به انتخاب برسد و خریدش را انجام دهد.

اما برای شیمیدانی که به مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیاز دارد، هیچ راهی برای تست کردن ماده وجود ندارد. مثلا کسی که 100 گرم پتاسیم دی کرومات مرک آلمان بخواهد، هیچ راهی نیست تا بتواند از اصل بودن ماده ای که به او پیشنهاد می شود اطمینان حاصل کند.

اما چه باید کرد؟ چگونه می توان ماده اصل را از غیر اصل تشخیص داد؟ اگر بخواهید به این سوال ها پاسخ دهید، تنها چیزی که نصیبتان می شود، شک و گمراهی بیشتر است. شما هیچ راهی برای تضمین ندارید. الا زمانی که مطمئن باشید ماده را از شخص مورد اطمینانی خریداری می کنید.

یا اگر با شخص معامله نمی کنید، باید این اطمینان را داشته باشید که شرکت تامین کننده مواد شما مورد اطمینان است. اما با وجود تحریم بودن کشور ما، آیا واقعا چنین اشخاص و شرکت هایی در ایران وجود دارد؟

شیمی بان آوش، مطمئن و با تضمین

شرکت بزرگ تحقیقاتی و بازرگانی شیمی بان آوش، با هدف تامین مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، از ابتدای دهه نود، آغاز به فعالیت نموده و طی سالیان گذشته، موفقیت های چشمگیری به دست آورده است. این شرکت با شماره 567695 در سامانه شرکت ها ثبت شده و دارای مجوز ها و تاییدیه های رسمی می باشد.

این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص حوزه مواد شیمیایی و همچنین بازرگانان خبره در زمینه صادرات و واردات کالا از سراسر جهان، موفق شده تا نظر بسیاری از شرکت های دارویی، پتروشیمی و تولید کننده مواد شیمیایی را جلب کند.

 

 

خرید مواد شیمیایی اصل، یکی از مواردی است که در شیمی بان آوش به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود. فروش مواد شیمیایی مرک آلمان ، مرک آمریکا، CDH هند و… توسط شرکت بزرگ شیمی بان آوش خریداری شده و در شرایط استاندارد نگهداری می شود.

خرید مواد شیمیایی از شیمی بان آوش

خرید مواد شیمیایی از شیمی بان آوش یکی از مطمئن ترین راه ها برای تامین مواد خاص به شمار می رود. کلیه مواد پودری، مایعات و… به راحتی از طریق وبسایت شیمی بان آوش، قابل سفارش می باشد.

شما می توانید پیش از خرید هر ماده، آنالیز مربوط به آن را مشاهده کنید و سپس درباره خرید آن تصمیم بگیرید. در صنایع شیمیایی، گاهی اوقات پیش می آید که شما به یک ماده خیلی ویژه و خاص نیاز دارید که در هر مغازه ای پیدا نمی شود.

این مواد جزو مواد خاص و ویژه به حساب می آیند و فروشندگان مواد شیمیایی، تمایلی به خرید و نگهداری از آن ها ندارند. از آنجایی که این مواد خاص به حساب می آیند، هم قیمت بالایی دارند و هم شرایط نگهداری بسیاری از آن ها سخت است.

 

به عنوان مثال، کربن دی سولفید به عنوان یک ماده خاص ممکن است با یک شوک کوچک منفجر شود؛ قطعا نگهداری از چنین ماده ای نیازمند ایجاد شرایط خاصی می باشد که هر تامین کننده مواد شیمیایی از پس آن بر نمی آید.

خرید مواد شیمیایی خاص از شیمی بان آوش

یکی از ویژگی های بسیار خوب در شیمی بان آوش به عنوان بهترین شرکت برای خرید مواد شیمیایی، امکان ثبت سفارش مواد خاص می باشد. ما به این اندیشیده ایم که ممکن است برخی مواد مورد نیاز شما در لیست فروش های معمول یافت نشود.

بنابراین بر آن شدیم تا مجموعه ای از مواد خاص را لیست کنیم و برای هر یک از آن ها، مشابه با بقیه موادی که داریم، تامین کنندگانی با اطمینان بیابیم. در این راستا با افراد خبره و با سابقه در بازار مواد شیمیایی ارتباط برقرار کردیم.

نتیجه کار بر روی مواد خاص و تامین آن ها، امروزه به صورت گنجینه ای از نایاب ترین مواد شیمیایی در آمده است که حتی خاص ترین نیاز های هر شیمیدانی را در خود دارد و آن ها را تامین می کند. از ترکیبات خاص پالادیوم گرفته تا کاتالیزور های آزمایشگاهی کمیاب، همه و همه در شیمی بان تهیه شده و آماده تقدیم به شما می باشد.

برای خرید تجهیزات هم به شیمی بان مراجعه کنید

یکی دیگر از امکاناتی که در مجموعه شیمی بان آوش به وجود آمده است، امکان خرید تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. هر شیمیدان، علاوه بر مواد شیمیایی با کیفیت، به ابزار با کیفیت هم نیاز دارد.

 

شیشه آلات آزمایشگاهی، انواع ظروف خاص و کلیه لوازم ایمنی و حفاظت فردی که یک شیمیدان نیاز دارد در شیمی بان موجود است. شما این امکان را دارید تا لوازم مورد نیاز تان را نیز از شیمی بان بخواهید و بدون هر گونه نگرانی از کیفیت مواد و تجهیزات، فقط لیست مواد و وسایل تان را به شیمی بان بسپارید.

دستگاه لازم دارید؟ از شیمی بان بخواهید

ما در مجموعه شیمی بان به همه نیاز های شما اندیشیده ایم و علاوه بر امکان خرید مواد شیمیایی و همچنین ارائه تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت های معتبر داخلی و خارجی، همچنین این افتخار را دارد تا تامین کننده دستگاه های مورد نیاز شما نیز باشد.

کلیه دستگاه های اندازه گیری، انواع کوره، بن ماری و… همه و همه آماده شده اند تا نیاز های شما را برآورده کنند. کلیه مواد شیمیایی، تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه ها گارانتی داشته و علاوه بر آن، ضمانت اصالت کالا نیز دارد.

خرید مواد شیمیایی مرک آلمان با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا هم اینک در شیمی بان آوش آماده خدمت رسانی به شماست. تنها کافی است به وبسایت ما به آدرس www.shimibanavash.com مراجعه کنید و تنها با چند کلیک ساده به هر آنچه لازم دارید دست پیدا کنید.

شما می توانید برای خرید مواد شیمیایی با شماره تلفن 02188087038 تماس گرفته و با کارشناسان فروش مشورت نمایید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت مواد و… همچنین با آدرس پست الکترونیک info@shimibanavash.com  مکاتبه داشته باشید. شیمی بان آوش، با افتخار در خدمت شماست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *