ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

۷۱۰۰ نفر از اجرای دو پروژه جهاد آبرسانی در رودان بهره مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره مندی جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۱۰۰ نفر با اجرای دو طرح آبرسانی در شهرستان رودان در قالب جهاد آبرسانی و طرح محرومیت زدایی با مشارکت آبفا و نیروی دریایی سپاه خبر داد.

بازخبر/عبدالحمید حمزه پور در بازدید معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، مسئول قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه و فرماندار رودان با اشاره به پروژه های آبرسانی در شهرستان رودان، افزود: به همت نیروی دریایی سپاه پروژه های بزرگی در قالب جهاد آبرسانی و طرح بزرگ محرومیت زدایی در حال انجام است که جمعیت تحت پوشش مجتمع های “خیرآباد – برنطین” در بخش مرکزی و ” نازدشت – فاریاب” در بخش رودخانه رودان از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

وی در تشریح جزئیات این پروژه ها اظهار کرد: مجتمع “خیرآباد – برنطین” جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر تحت پوشش دارد که با هدف تامین نیاز آبی آنها ۸ کیلومتر خط انتقال و ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع احداث می شود.

مدیرعامل آبفا ادامه داد: در این راستا دو حلقه چاه و یک باب مخزن با ظرفیت یک هزار متر مکعب احداث خواهد شد.

حمزه پور اعتبار این پروژه را ۳۹۳ میلیارد ریال عنوان و پیش بینی کرد، تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به تامین نیاز آبی جمعیت ۲ هزار و ۱۰۰ نفری مجتمع “نازدشت – فاریاب” اشاره کرد و گفت: به منظور پایداری آب این مجتمع یک حلقه چاه و یک باب مخزن با ظرفیت یک هزار متر مکعب احداث می شود.

مدیرعامل آبفا افزود: با هدف بهره مندی جمعیت این مجتمع  ۱۰ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال احداث خواهد شد.

حمزه پور اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۴۳۱میلیارد ریال عنوان کرد که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *