اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

به دنبال جبران عقب ماندگی ورزش هرمزگان هستیم

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: برنامه ریزی خیلی خوبی در خصوص حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور انجام شده و بودجه خوبی نیز در نظر گرفته شده و با تایید هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد هرمزگان هیچگونه محدودیتی برای تیم‌داری در لیگ دو را نخواهیم داشت.

بازخبر/کیکاووس ندایی  افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی خود موظف هستیم که به ورزش استان و شهرستان بندرعباس کمک می‌کنیم. ما برنامه ریزی هایی داشتیم که طی این سالها توانستیم آنها را پیاده کنیم و خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را گرفتیم.

وی در خصوص رشته های ورزشی شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: در چند سال اخیر از رده پایه تا بزرگسال در فوتبال چمنی، سالنی و ساحلی برنامه ریزی های خوبی داشته ایم و خروجی خوبی نیز گرفته ایم.

ندایی با اشاره به اینکه ماه گذشته ورزشکاران ما در فوتبال ساحلی کارگری توانستند در بازی های جهانی در ایتالیا قهرمان جهان شوند، اضافه کرد: در فوتبال سالنی نیز نتایج خیلی خوبی را بدست آوردیم، در این رشته تیم فولاد تیم جوانی است و میانگین سنی ۲۰ سال دارد و امیدواریم بتوانیم سال آینده به لیگ برتر صعود کنیم.  همینطور در فوتبال چمنی نیز نتایج بسیار خوبی را بدست آوردیم که با همت و برنامه ریزی خوب بچه ها و همکاری و حمایت های خوب مسئولین ورزش استان توانستیم به این مرحله برسیم.

وی اضافه کرد: انشالله این تحولی که در چند ماه اخیر در ورزش استان بوجود آمده سرعت بیشتری به خود بگیرد و ما بتوانیم این چند دهه ای که استان هرمزگان از ورزش عقب افتاده بود را جبران کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه در یکسال اخیر ورزش استان سرعت خوبی گرفته و امیدواریم سطح و جایگاهی که باید در کشور داشته باشد را بدست آورد، تصریح کرد: همانطور که پاداشی در خصوص قهرمانی فوتبال ساحلی کارگری فولاد و خیلی از قهرمانی های دیگر پرداخت شد، قطعا پاداش قابل قبولی به دوستان و بازیکنان کادرفنی تیم فولاد هرمزگان پس از صعود به لیگ دسته دوم کشور پرداخت خواهد شد.

ندایی در پایان گفت: برنامه ریزی خیلی خوبی در خصوص حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور انجام شده و بودجه خوبی نیز در نظر گرفته شده و با تایید هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد هرمزگان هیچگونه محدودیتی برای تیم‌داری در لیگ دو را نخواهیم داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *