آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چتر عیدانه «تامین اجتماعی همدل» بر سر کودکان زلزله زده هرمزگان

به مناسبت عید سعید قربان و همزمان با دهه امامت و ولایت، مشاور حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رییس حوزه مقاومت بسیج شهدای این سازمان به نمایندگی از مدیران ارشد بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور با همراهی مدیرکل تامین اجتماعی و سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه به صورت میدانی بازدید کرد و در قالب پویش «تامین اجتماعی همدل» و طرح «نجات آینده»، علاوه بر اجرای برنامه های کودکانه شاد، بسته های فرهنگی، اوقات فراغتی و کتاب را بین کودکان زلزله زده توزیع شد.

 بازخبر/ مهدی تیموری به نمایندگی از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم جشن عیدانه کودکان زلزله زده با شعار محوری «نجات آینده؛ خانه امید و آرزوهای کودکانه» اظهار کرد: پویش ملی «تامین اجتماعی همدل» در راستای توسعه کمک های مومنانه و ایفای مسئولیت های اجتماعی، با همیاری و جمع آوری کمک های داوطلبانه کارکنان سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.

عباس اکبری، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون در افکار عمومی و فعالیت های امدادی، ارابه خدمات فرهنگی و اجتماعی به کودکان و زلزله زدگان خردسال کمتر در کانون توجه کمک های خیرخواهانه مردمی قرار گرفته اند، مجموعه مدیریتی و کارشناسان تامین اجتماعی هرمزگان با شناسایی بیش از ۳۸۳ کودک بین ۳ تا ۱۳ سال در روستای سایه خوش به عنوان جغرافیای کانونی زمین لرزه ۶.۳ درصدی، در مرحله نخست ۲۰۰ بسته فرهنگی، آموزشی و اوقات فراغتی در سه گروه سنی « الف» ، «ب» و «ج» برای ارتقا سطح بهداشت و سلامت روان کودکان ساکن در این مناطق توزیع شد.

برگزاری جنگ شادمانه و گرامیداشت عید سعید قربان ویژه کودکان در کمپ ویژه اجتماعات محوطه مسجد جامع روستای سایه خوش با حضور « تیموری» مشاور حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای تامین اجتماعی کشور، « اکبری» مدیرکل تامین اجتماعی استان و «دکتر مومنی» سرپرست مدیریت درمان و جمعی از مدیران و کارکنان داوطلب برگزار شد.

در پایان این مراسم، بسته های فرهنگی، آموزشی و اوقات فراغتی با نظارت شورای اسلامی و مسئولان مدارس روستا تحویل کودکان شرکت کننده در این پویش مسئولیت اجتماعی شد. این اقدام ابتکاری، موجب بازگشتن لبخند به چهره مردمان زلزله زده به ویژه نوباوگان، نونهالان، افراد خردسال و کودکان در شرایط گرمای طاقت فرسا و شرحی بسیار زیاد هوا در منطقه سایه خوش از توابع شهرستان بندرلنگه شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *