اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۱۲۰ کانکس به کانون زلزله هرمزگان منتقل و نصب شد

استاندار هرمزگان گفت: روز گذشته ۱۲۰ کانکس حمل و به روستای کانونی زلزله منتقل شد و بخشی از آنها نصب شده که کولر نیز برای آنها تعبیه شده است.

 بازخبر/ مهدی دوستی عصر امروز پس از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در روستای سایه خوش، با اشاره به انجام عملیات آوار برداری از تمام نهادهای دخیل در امر خدمت رسانی به زلزله‌زدگان غرب استان به ویژه سپاه امام سجاد استان، نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مدینه و سایر ارگان‌های فعال تقدیر کرد و گفت: اصلی ترین چالش و نگرانی ما تامین کانکس برای زلزله‌زدگان غرب استان بود.

وی افزود: خوشبختانه روز گذشته ۱۲۰ کانکس حمل و به روستای کانونی زلزله منتقل شد و بخشی از آنها نصب شده که کولر نیز برای آنها تعبیه شده است.

استاندار هرمزگان گفت: کانکس‌ها برای زیست مردم مناسب هستند، امیدواریم روزی ۱۲۰ کانکس به منطقه منتقل شود و ظرف مدت دو روز آینده روند انتقال و نصب کانکس‌ها به پایان برسد تا شاهد ساماندهی مردم زلزله زده و رفع مهم‌ترین دغدغه فعلی زلزله‌زدگان باشیم.

وی تصریح کرد: روند عملیات آوار برداری در حال انجام است و پس از پایان این عملیات، بلافاصله عملیات احداث نیز آغاز خواهد شد در حال حاضر در حال تامین مصالح مورد نیاز هستیم و در خصوص طراحی سازه‌ها نیز تصمیم گیری شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *