اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
وزیر کشور خبر داد

بررسی اقدامات موثر برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار

وزیر کشور با اشاره به برگزاری جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور، از بررسی اقدامات موثر در حوزه کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در این جلسه خبر داد.

 بازخبر/ احمد وحیدی در حاشیه برگزاری جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور داشتیم به اضافه کمیته اقدام مشترک که از برگزاری این جلسه چند هدف را دنبال می‌کردیم که مهم‌ترین آن کنترل قیمت و تنظیم بازار بیشتر بود که در راستای برگزاری این جلسه معاونین اقتصادی استانداری‌ها در جریان اقدامات در مسیر تحقق این کنترل قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین گزارش‌هایی از آنچه که در سطح استان‌ها در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها انجام شده است ارائه و از سوی دیگر از وزارتخانه‌های مختلف با حضور نمایندگان‌شان نیز آخرین اطلاعات ارائه خواهد شد و در خصوص اقدامات مورد نیاز بحث و بررسی انجام می‌شود.

وحیدی تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه تبادل آمار و اطلاعات و همچنین بحث در مورد اقدامات مورد نیاز در سطح استان‌ها، شاهد کنترل قیمت‌ها در سراسر کشور به صورت قوی‌تر باشیم.

وزیر کشور ادامه داد: در این جلسه سایر موضوعات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *