اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

سهم هرمزگان از آب‌شیرین‌کن‌ها در کشور به ۶۱ درصد خواهد رسید

مدیرعامل آبفای گفت: اکنون سهم هرمزگان از آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها در کشور ۴۷ درصد است که با راه‌اندازی سایت‌های جدید به ۶۱ درصد می‌رسد.

بازخبر/عبدالحمید حمزه‌پور، امروز(۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون ۴۱ سایت نمک‌زدایی با ظرفیت ۲۲۸ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز بخشی از نیاز آب شرب استان را تأمین می‌کنند. برای رفع کمبودها ۱۱ سایت دیگر نیز به ظرفیت ۳۴ هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تولید آب هرمزگان اضافه خواهد شد.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه اکنون سهم هرمزگان از آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها در کشور ۴۷ درصد است که با راه‌اندازی سایت‌های جدید به ۶۱ درصد می‌رسد، افزود: قیمت خرید تضمینی هر مترمکعب آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها ۱۸ هزار تومان است، مشترکان مبلغ ناچیزی از این عدد را تا سقف الگوی مصرف می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها هزینه شد، خاطرنشان کرد: به دلیل قیمت بالای تولید، انتقال و توزیع آب شرب به ویژه آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها لزوم مصرف بهینه کاملاً ضروری است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *