اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس:

بیمارستان کودکان بندرعباس با پیشرفت ۵۱ درصدی در حال ساخت است

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بیمارستان ۹۰ تخت خوابی تخصصی کودکان بندرعباس با ۵۱ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

بازخبر/  هاشم نامور، امروز (۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بهبود فضای درمانی و ایجاد بخش‌های تخصصی، ساختمان جدید بیمارستان کودکان با ظرفیت ۹۰ تخت با همکاری شرکت پالایش نفت بندرعباس برای توسعه زیرساخت‌های درمانی در زمینی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در ۵ طبقه در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: ساخت این بیمارستان با اعتبار اولیه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس از شهریور پارسال آغاز و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نامور تصریح کرد: ساختمان جدید در دو بلوک ۵ و ۲ طبقه در حال ساخت است که در هر دو بلوک سازه و دیوارچینی داخلی به‌صورت کامل به پایان رسیده است و اکنون مرحله نازک‌کاری شامل سرامیک کاری، نمای ساختمان و اجرای تأسیسات در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان در راستای ایفای مسئولیت‌ها و مشارکت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *