ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

به موفقیت تیم شهرداری بندرعباس در پلی آف اطمینان دارم

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اینکه تمامی مسئولان استان از شهرداری بندرعباس تا استانداری هرمزگان برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بسیج شده اند، جای تقدیر دارد.

بازخبر/احمد کناری نژاد افزود: خوشبختانه امروز شاهد هستیم تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در استمرار تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته فوتبال و رسیدنش به مرحله پلی آف موجی از شادی و غرور را در جامعه به ویژه جوانان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با حمایت تمامی مسئولان استان هرمزگان و شهر بندرعباس امروز تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به عنوان نماینده هرمزگان در مرحله حساسی قرار دارد، تصریح کرد: تنها دو گام تا صعود به لیگ یک باقیمانده و با شناختی که از کادرفنی و بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس دارم به طور حتم از این آزمون سخت هم با سربلندی خارج می شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه بار دیگر نشان داد هزینه در ورزش هزینه نبوده بلکه ایجاد محیطی شاد، سالم و نشاط انگیز برای جامعه است، اضافه کرد: اینکه تمامی مسئولان استان از شهرداری بندرعباس تا استانداری هرمزگان برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بسیج شده اند، جای تقدیر دارد.

کناری نژاد در پایان گفت: امیدوارم ۱۳ تیرماه در بندرعباس یک جشن مردمی باشکوه برگزار و پس از سال ها نماینده استان هرمزگان را در لیگ یک کشور ببینیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *